Testarea virtuală de produse de machiaj și Testarea virtuală a culorii părului au fost primele inițiative ale mărcii de a oferi servicii digitale cu o simulare extrem de realistă ca să oferim femeilor oportunitatea să testeze produse pe care poate altfel nu le-ar fi luat în calcul. Femeile pot fi artistele propriului look în timp real și apoi să cumpere produse cu doar câteva clicuri. Skin Genius ajutat de Modiface High technology, achiziționat de L’Oréal în 2018, oferă consumatorilor recomandări de produse cu informații personalizate despre tenul lor – luminozitate, calitatea porilor, fermitate, linii, riduri și tonalitatea pielii. Mulțumită acestei combinații de succes a noilor descoperiri clinice și tehnologice, Skin Genius oferă o rată de exactitate care se potrivește cu diagnosticul dermatologilor’ în proporție de 98%.
Aceste inovații ale mărcii împing limitele frumuseții personalizate ajutând femeile în viața lor de zi cu zi și oferind o experiență unică pentru o marcă de frumusețe care se adresează pieței de masă.